Wednesday, December 30, 2009

aku tak pandai main boling

now duduk depan laptop dan teringat nak on kan laptop neh..semalam ada rulis entri tapi terpadam pulak..huh then malaslah nak tulis balik..kelmarin pergi main boling..aku seorang pemain profesional neh tak dapat membuat sebarang strike langsung..just strike tepi longkang je..biasa laa raja longkang lah katakanini kawan aku..aku yang tolong snapkan dorang..




then sampai satu tahap, aku dah malas dan aku try buat ala2 shalin zulkifli n korang tau apa berlaku??aku berjaya melakukan strike pertama! sangat bangga dan selepas itu semangat mula membara dan berjaya melakukan strike yang ke2!




hahahahha itulaah kesudahannya..
besok new year..
hope aku menjadi budak yang baik!
heee


dan tarikh untuk aku memikirkan untuk memasuki ASTECH telah hampir..
before 4 januari..
ohh no aku perlu buat pilihan yang tepat

No comments:

Post a Comment

<

About Me

My photo
terima kasih menjenguk blog yang sepah

Followers