Sunday, January 3, 2010

sekolah itu school

tajuk entri kali nie, tah papa..first day school??
uke2 ni nak cerita nie..buka telinga tutup mulut..=p






well let see,
minggu orientasi bermula! dan sesi tido pun bermula! nak tahu kenapa??
orientasi sekolah ku sedikit membosankan..
dan kena dengar ceramah..
student mana suka dengar ceramah?aku betul2 respect kat dia..
aku sendiri pun tak berapa suka
hee





ok for sure ada pemilihan kelas.
aku dalam dilema kelas mana harus aku pilih..
tapi aku tetap nak ambik sains tulen teknologi di mana ada lukisan kejuruteraan=))
wahhh!
ilikeeee



t


api tadi ada cikgu cakap pasal personaliti..
personaliti aku tak kena langsung dengan lukisan kejuruteraan=((
aku lebih cenderung dalam bidang investigative iaitu sifat yang lebih kepada biology=((






tapi aku tak minat lor..
macam mana nak buat kalau yak minat kan??so that y aku mintak astech tehn ambil terus civil..
senang cerita tadak siapa dapat mengahsut aku lagi
heeeee










muka blur first day school=p













nadhirah?dalila?yana?
dorang pun dalam dilema..
huh
tape kejap lagi kita cycling sesama n discus okies?
tempat biasa~cewahh macam laa dorang nak baca






mama tanya, (dalam bentuk perbualan)


mama; u sure ke nak masuk astech?

aku;sure sesangat ma..nak berdikari

mama;elehh berdikari sangat..

aku;(muncung mulut) huh ma, bagi laa sokongan sikit..

mama;uke2 chaiyok!!( ini aku menambah..act ma aq just geleng kepala..nak sedapkan jalan cerita)

dah habis......




tetibaa rasa nak cari pasal dengan adik~sungguh tak patut..hee


aku; hua hua hua dah kena buat homework!kesian..
akk boleh rilek lagi..heee

adik;huh mind ur own bisnes!

aku; wah tiru ayat akk!


emm seterusnya?? uke otak aku dah blurr sesangat..
tade benda nak cita..malam nanti update lagi=)

biarkan cerita itu begitu saja..
tak emnguntungkan mana2 pihak..

nak solet then kuar cycling..
dah lama manjakan diri dari sebarang aktiviti..
hoho
nadhirah n yayana sedang menunggu di 7eleven..
fyi, 7eleven dekat jgk dgn gumah aku skrg..
heeeee




salam

No comments:

Post a Comment

<

About Me

My photo
terima kasih menjenguk blog yang sepah

Followers