Friday, January 1, 2010

yang semak dan menyamun

duuk mengadap laptop petang nie, n tangan gatal nak berblogging..cuaca agak mendung sekarang dan tak boleh keluar..

mama membebel~

mama; besok nak sekolah pun still nak keluar lagi.

aku; ala mama keluar rumah jiran depan tuh je pun tak bloeh..

mama; try la lekat kat rumah sikit..

aku; ok kejap nak ambil stapler

mama;huh menjawab

aku; sory mama ok2 kakak diam uke..

selepas conversation yang agak dingin tadi,
aku terus menekup muka di teddy bear sambil menyanyi lagu twinkle2 litte sta~~pe motifnye??/
ntah . . .



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



kenapa entri kali ni aku tulis
YANG SEMAK DAN MENYAMUN??/

sebenarnya tadi



~~SELINGAN**

adik aku lalu di sebelah aku n cakap,

adik;kakak neh selalu megadap laptop je tade keje lain ke..

aku;sebab tade la akak mengadap je..habih tu adik nak akak buat apa??cari kutu dikepala teddy??

adik;(buat mulut muncung) huh menjawab je..

aku; ala dah adik tanya akak jawab je laa..

adik;huhhh dan beredar pergi ke mana entah..

catatan\\\\;adikkuh mewarisi sifat mama aku



____________________________________________________________________



**kena buat penghadang nak bezakan cerita**






SAMBUNGAN PART KENAPA TAJUK ENTRI AKU KALU NI ''''YANG SEMAK DAN MENYAMUN''''


tadi aku MINT komen aku kat myspace n cakap

mint;hha ok meh link ko meh ak nk follow lu

aku; tak boleh aq punya blog bersepah n busuk je..nanti laa..


p\s; conversation neh BENAR BENAR berlaku n bukan rekaan oke..mint kalo lupa check aku pnya comment board..
heee ~~dengan nada tidak bersalah~~


~^~

so tak salah kan aku letak tajuk neh??~~walaupun tak berkaitan..
adalaa sikit..

=))))))))
endd now

No comments:

Post a Comment

<

About Me

My photo
terima kasih menjenguk blog yang sepah

Followers