Monday, January 4, 2010

tengok kalendar

nak buat apa tengok kalendar??sje je..kira cuti coz tak tahan nak g skul..bukan apa aktiviti yang agak membosankan..

well jeles dengan sekola lain yang sudah start belajar dan tak macam sekola aku yang still ada orientasi..
aku rasa aku rela buat homework banyak2 dari duduk diam2 dalam dewan..
sengal rite??



kenapa sekola lain dua hari dah start belajar?
cepatnya orientasi diorang..
emm mybe cikgu buat camtuh ada sebab kot..



ye laa tapi aku sampai sengal2 badan..
sakit urat tengkuk..
nasib baik orang belakang urutkan..
hehe
thanx nadhirah!



emm td cikgu ad cakap sal addmath..
gerun jugak aku denga..
haha
kalau mathmod aq rasa uke lg..
tp add math tuhhh..takot tak boleh bawak nanti..emm tapi kalau usaha mesti bolehkan??
yakin boleh yeah!




physic? chemistry? aq rasa chemistry oke kot =))
but physic tengok lah dulu..




bila ekk astech nak panggil??
umm nak pergi cepat..
tp mama cm tak berapa kasi je..
but who care=p




sis aku dekat ksah tengah buat apa sekarang?
tido?
study?
wake up laa sis stpm is just around da corner je!




lastlyy







ummm!






muahh!






No comments:

Post a Comment

<

About Me

My photo
terima kasih menjenguk blog yang sepah

Followers